Informujemy, iż ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

OK
Jesteś 34822 odwiedzającym.
              Do wakacji zostało 83 dni!

Szkoła Podstawowa Nr 227
im. kapitana Lucyny Hertz
02-154 Warszawa, ul. Astronautów 17
tel./fax (022) 846 03 81

Wycieczka klas szóstych

Klasy szóste na Piastowskim Szlaku

Dnia 26 maja 2014 r. klasy VIa i VIb wraz z Paniami Anetą Słysz i Mileną Bojarczuk wyjechały na dwudniową wycieczkę.
Pierwszym celem był Biskupin, w którym zwiedziliśmy pierwszą osadę na polskich ziemiach sprzed prawie 3000 lat. Następnie dotarliśmy do Mysiej Wieży w Kruszwicy, w której, według legendy, król Popiel wraz z rodziną został zjedzony przez mściwe myszy. Późnym wieczorem dojechaliśmy do hotelu w Ślesinie, a po rozpakowaniu się zeszliśmy na ognisko, by upiec i zjeść kiełbaski.
     Nastęnego dnia, podekscytowani wybraliśmy się do parku linowego, żeby podwyższyć poziom adrenaliny. Parę godzin później czekał na nas jeszcze paintball, podczas którego strzelaliśmy do tarczy. Po tych atrakcjach i pysznym obiedzie wsiedliśmy do autokaru. Koło godziny 19:45 czekali już na nas przed szkołą stęsknieni rodzice.
    Wycieczka z pewnością należała do udanych i bardzo dobrze się bawiliśmy! :)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Karolina Francuzik (kl. 6a)

Dnia 26 maja 2014 o godzinie 7:10 uczniowie klas VI a i VI b zebrali się przed szkołą. O 7:30 wyruszyliśmy w drogę do Biskupina. Na trasie zatrzymaliśmy się w restauracji McDonald’s żeby posilić się i rozprostować kości:). Do Biskupina dojechaliśmy około godziny 14:00. Chodziliśmy po terenie wioski z epoki neolitu, brązu i średniowiecza. Zwiedziliśmy muzeum ze archeologiczne. Potem mieliśmy czas wolny, podczas którego mogliśmy zobaczyć, czym zajmowała się ludność kultury łużyckiej. Mieliśmy także okazję wybić własnoręcznie monety, z czasów Mieszka I. Po zwiedzeniu osady posililiśmy się goframi i lodami.
     Kolejnym, po Biskupienie celem naszej wycieczki była Kruszwica. Weszliśmy tam na Mysią Wieżę, z której tarasu podziwialiśmy widoki, a po zejściu z wieży kupiliśmy pamiątki. Na koniec pojechaliśmy do hotelu w Ślesinie. Po zjedzeniu kolacji mieliśmy czas na zakwaterowanie, a następnie zeszliśmy na ognisko z kiełbaskami. Po ognisku nastąpiła szalona noc:)
     Następnego dnia, po śniadaniu, ruszyliśmy do parku linowego. Przed obiadem byliśmy jeszcze na strzelnicy paintballowej, gdzie ćiczyliśmy naszą celność. Po obiedzie udaliśmy się na pomost, a obok jeziora rozegraliśmy zawody. Po mile spędzonym czasie w ośrodku wyruszyliśmy w drogę powrotną do Warszawy. Dojechaliśmy o godzinie 19:45.

Jakub Skierkowski (kl. VI b)
Maciej Rykała (kl. VI b)
Jakub Miętus (kl. VI b)
            Maciej Chojancki (kl. VIb)